wtorek, 1 lipca 2014

{84}Wyniki Candy !

Witam Kochane ! Termin mojego pierwszego Candy właśnie upłynął i czas podać wyniki. Ale najpierw chciałabym wam wszystkie moje perełki podziękować za wzięcie udziału. Niespodziewałam się tak dużej frekfencjii co niezmiernie mnie cieszy i dzięki temu mogę powiedzieć i zapewnić, iż znowu powtórzę rozdawajkę. Sprawi mi to wiele radości, dokładnie tyle ile odczuwam teraz bo sama jestem pod ekscytowana! Nagrodami są:
Zestaw serwetek do Decoupage, ozdobne kwiatki i róża na szydełku.W tym candy nie przewidywałam rozdania tego puzderka Klik, jednakże z racjii tego, że wiele z was mylnie myślało, że jest częścią candy tak jak również spodobał się postanowiłam dołączyć go do Candy jako małą niespodziankę. Od razu zaznaczam, że nie jest ono idealne :) Jednak mam nadzieję, że właścicielka się ucieszy :)
A o to osoby, które zgłosiły się do zabawy :
1.Monika na hamaku
2.Barbara Niezgoda
3.Czarna Dama
4.Anna Iwańska
5.Pawanna
6.Ewa Jurewicz
7.Efka Raj
8.Bogumiła Sławska
9. Ewa artist
10.Majeczka
11.Milka Chmiel
12,Marii
13.Efa
14.Ona123
15.Natalia Stefaniak
16.Cztery Pory roku i Ja
17.Edi B
18. Renata Walczak
19. Aga Chmurka
20. Anita M
21.Miriam Blada
22.Joanna Handmade
23.Beza Dyda
24.Aleksandra Sz
25.Iwona M
26.Witaminka
27. Wiktoria Kinga


A wygrana idzie do.........................................




!!!





Nr 15 czyli nagroda wędruje do Natalii Stefaniak !! Serdecznie Gratuluje i kochana proszę o kontakt mailowy na szymon.angelika.flor@gmail.com
Czekam :)

Ale jeszcze to nie wszystko! Postanowiłam zrobić nagrodę pocieszenia, która będzie niespodzianką. Zrobiłam drugie losowanie i okazało się , że już posiadam adres tej osóbki . Więc to będzie prawdziwa niewiadoma :) hihihi

Lecę spać Kochane:*** Buziaki

26 komentarzy:

  1. Jupiii. O matko, nie wierzę w to! To prawdziwe szczęście dla mnie :D Dziękuję! Już lecę wysłać maila.
    Kurcze coś mnie ciągnęło by wejść i jeszcze przed spaniem sprawdzić co na blogu słychać a tu takie nowiny. Chyba nie zasnę teraz :E

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyni a pudełko śliczne, na pewno ucieszy nową właścicielke:), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni , a Tobie bardzo dziękuje za zabawę:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. A było tak blisko ;) gratuluję zwycięzcy :) Ale druga nagroda to naprawdę fajny pomysł, ktoś będzie miał niezłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęściarom, a ja jakoś ominęłam Twoje candy! Nie daruję sobie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję a Ciebie Szymciu pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Nati ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gartulacje dla Natalii a Tobie Szymciu dzięki za zorganizowanie zabawy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla szczęściar :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale, gratuluję zwyciężczyni, żałuję, że nie uczestniczylam, obiecuję, następnym razem na pewno będę, choćbym miała zrobić coś na szydełku - spróbuję :)
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za zabawę. Gratulacje dla Natalii. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj a mnie tu nie było :(((przegapiłam :(((
    u mnie dziś o Tobie;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję !!!.
    Trochę się zdziwiłam, że mnie zabrakło wśród zgłoszonych osób, ale jestem gapa, zrobiłam wszystko tylko nie napisałam komentarza, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to mozliwe że nie wzielam udziału w candy? gratuluję zwycieżczyni

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Natalce i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję , dzięki za świetna zabawę. Zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)