środa, 6 stycznia 2016

{136} Zimowa Retro Kartka z przesłaniem

Witajcie Perełki Moje! Jak się miewacie? Ja... och....jak ja nie lubię zmian, wręcz nienawidzę. A od jutra czeka mnie zmiania w moim trybie życie. Może jest mała, a może i jest zwiastunem wielkiej zmiany. Stres mnie bardzo ogarnia, tyle nowych obowiązków, tyle nowych wyzwań. Wszystko ma swoje pozytywy i korzyści, ale ja i tak chciałabym żeby zostało tak jak jest. Mój Szymcio na szczęście mnie bardzo wspiera i dodaję mi skrzydeł, choć wciąż gdzieś ściska mnie w żołądku i robi mi się nie dobrze ze stresu :( Ach... musiałam troszkę się wyżalić, w krótce wytłumaczę o co chodzi....
Tymczasem w Polsce nastały wielkie mrozy i zapewnie za oknem piękne macie widoki. Ja na mróz nie mam co liczyć, ale tak owy stworzyłam na kartce, którą chcę Wam dzisiaj pokazać. Na Blogu Retrokraftshop pojawiło się wyzwanie z Moodboardem i od razu wziełam się do pracy.








Swoją kartkę zgłaszam na wyzwanie w Retrokraftshop >>>KLIK
Cały Moodboard mnie kompletnie zainspirował ! Element Drewna, zainspirował mnie do użycia 'drewnianego' papieru. Brązowy Liść zainspirował mnie do zrobienia brązowych elementów i cieni. Latarnia i róże również mnie zainspirowały do stworzenia moich własnych. Ramkę, róże i latarnię zrobiłam własnoręcznie z modeliny. Całość Kartki spryskałam niebieską i białą mieniącą się mgiełką. Wykorzystałam śniegowe tekturki i ozobiłam róg kartki kryształkami, aby bardziej się błyszczało. Na sam koniec farbką oszroniłam wszystkie elemnty, aby nadać efekt mrozu. Całość kartki dopełnia napis z przesłaniem.


Ponieważ Moja kartka się cała błyszczy od brokatu i ozdób zgłaszam również na wyzwanie w Na Srychu>>>KLIK


Całkiem niedawno zaczełam pracować z modeliną i jestem bardzo szczęśliwa, że się zdecydowałam! Przez ostatnie dni bardzo intensywnie spędzam czas nad projektami na wyzwania w których chcę wziąć udział. Jeden motyw z modeliny już mam prawie gotowy i niedługo się ukaże na blogu. A powiem Wam Kochane, że jest to Biżuteria! Sama jestem w szoku, ale nie miałam pojęcia, że tworzenie z modeliny tak bardzo mnie wciągnie :)
Kochane Moje, dzisiaj to na tyle, na sam koniec pokażę Wam tylko mój ostatni szkic jaki wykonałam .


Serdecznie Was Pozdrawiam, Buziaczki :)


34 komentarze:

  1. Twoje karteczki to małe dzieła sztuki! Ta równiez zasługuje na takie miano. Powodzenia w wyzwaniach:) Szkic wspaniały!
    Czekam na więcej wiadomości, ciekawa jestem jakie zmiany Ci się szykują;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka na bogato i fajnie! w końcu karnawał! to i takie cuda są dobre. Szkic jak zawsze cudowny. Że też masz czas na to wszytko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka i fantastyczny klimat.Lubię samodzielnie wykonane dodatki .Szkic cudny.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, mój ulubiony styl vintage.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka to dla mnie dzieło sztuki!!! Szymka jesteś NIESAMOWICIE ZDOLNA!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta kartka. A ta dziewczyna ze szkicu wygląda jak Taylor Swift. Może to ktoś inny, ale ostatnio szukałam jej zdjęć i mam tę twarz w pamięci. Pozdrawiam ciepło, bo u nas dzisiaj najcieplej czyli zero :) Po tym jak wczoraj jechałam do pracy 40 km/h mam już zimy po dziurki w nosie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka piękna:) Ale ten szkic to mistrzostwo :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prace zawsze mnie zachwycają, cuda:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka robi wrażenie, jest bardzo oryginalna i ciekawa, uwielbiam takie prace!
    Szkic świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna karteczka, fakt u nas mroźno , w końcu to choróbska wymrozi. A zmian się nie bój , sa potrzebne, aby nie stać w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  11. kartka świetna a szkic... coż powielam, cudo

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, naprawdę prezentuje się fantastycznie :) A szkic? CO tu dużo mówić, po raz kolejny jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szymciu karteczka jest cudowna, ale szkic powala na kolana!!
    mróz już zelżał, śnieg jeszcze tylko ze dwa dni poleży i nam też zostanie chyba tylko sztuczny śnieg sobie porozpalać na szyby :)
    buzaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i oryginalna karteczka, niech się jej dobrze wiedzie w wyzwaniach : ) Szkic podziwiam, ja nie umiałabym nawet zacząć takiego. Aby wszelakie zmiany wyszły Ci na dobre, życzę powodzenia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka jest śliczna :) Kolorystyka moja ulubiona, a rysunek boski. Zazdroszczę ślicznej, delikatnej kreski :) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Szymciu jakoś z opóźnieniem tym razem ,ale jestem :-)
    Zaczynając od końca to cóż można więcej powiedzieć , kolejny genialny szkic. Jesteś niesamowita w tych malunkach . Zawsze się dziwiłam jak można cos takiego naszkicować .
    Karteczka to faktycznie dzieło sztuki . Tyla tam elementów i kolorków . Technika jak dla mnie całkowicie obca, ale efekt końcowy bardzo mi się podoba. Powodzenia w tych wyzwaniach.
    Ciekawa jestem tych życiowych zmian , mam nadzieje , że długo nie każesz nam czekać na wyjaśnienie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka z przesłaniem jest rewelacyjna! Podobnie jak szkic - szczerze podziwiam talent! :-) A co do zmian - sama także za nimi nie przepadam, a jak już koniecznie muszę, to okupuję to długim stresem, wielodniowymi przemyśleniami i uporczywym wałkowaniem przewidywalnych i nieprzewidywalnych skutków tych zmian...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia we wszystkich zamierzeniach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje prace sa sliczne i zawsze mi sie podobaja.Wiem ile pracy w tym ale sa jedyne i nie powtarzalne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna praca - i jaka złożona interpretacja moodboardu! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie i wspaniale prezentuje się twoja kartka! a szkic jak zawsze zachwyca. Ciekawa jestem Twoich modelinowych projektów ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna zimowa kartka, podoba mi się efekt mrozu :) Kolejny świetny portret Taylor Swift. Ja też nie lubię zmian, nawet tych najmniejszych :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie to wszystko cudne :))
    Pięknie , bardzo malarsko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem Ci Szymko, że wspaniale zinterpretowałaś temat i elementy wyzwania. Jestem pod wielkim wrażeniem! A już najmocniej zachwyciły mnie motywy wykonane z modeliny. Wyglądają jak mini rzeźby, szczególnie róże i ramka. Jednym słowem stworzyłaś dzieło! A szkic jak zawsze piękny.
    Wiesz, ja również nie lubię zmian jednak one są potrzebne. Życie to ruch:)Życzę mniej stresu z tego powodu i wszystkiego pozytywnego:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Człowiek to przedziwne stworzenie...nie lubi zmian a to one są motorem rozwoju...!
    Jedno co jest pewne - to zmiana.
    Sa potrzebne.
    Trzeba zamienić strach na ekscytację :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Szymciu kochana cudne karteczka,tyle tam ślicznych detali ,jak dobrze że dałaś zbliżenia.
    Kochana zmiany czasem są nawet wskazane ,nie może być nudy i rutyny.
    Wszystko się jakoś poukłada i o Ciebie jestem spokojna,dasz radę ze wszystkim .
    Buziaczki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Portrecik zobaczyć i szczena na podłodze - talent ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kartka:) Życze powodzenia w wyzwaniach :) A w tym roku życzę ci, by żadne zmiany nie były ci straszne i przynosiły tylko pozytywne zmiany :)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Szkic niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartka robi wrażenie, taka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne prace, ta różnorodność, we wszystkim jesteś znakomita. Ja odnoszę wrażenie, że czegokolwiek byś nie zrobiła - będzie prawdziwym dziełem sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudo! Przeglądałam prace i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)